Den administrerende direktør for en mindre virksomhed administrerer virksomheden fra start til slut. Han eller hun er ansvarlig for alt og er nødt til at forstå alle aspekter i virksomheden.

Primære arbejdsopgaver

Hvis du vil Se

Konfigurere finansindstillinger, opsætte finansposter, udføre og indhente betalinger, indhente refusioner, behandle koncerninterne transaktioner, forberede årsafslutning, administrere anlægsaktiver og administrere kassebeholdning.

Finans

Analysere data og budgetter, oprette og konfigurere kontoskemaer, udskrive rapporter og lave finansrapporter ved hjælp af XBRL.

Business Intelligence

Konfigurere marketing, udføre og administrere kontakter, udvikle en markedsføringsplan og lede en markedsføringskampagne.

Marketing

Administrer alle fælles salgsprocesser og oplysninger som f.eks. tilbud, ordrer og returvarer samt planlæg og administrer forskellige former for kundeoplysninger og transaktionsdata.

Salg

Oprette masterdata og tilføje relaterede vareoplysninger og derefter forberede masterdata for produktion som f.eks. styklister og ruter.

Design og ingeniørarbejde

Planlægge den produktionsdrift, der kræves for at omdanne input til færdig.

Driftsplanlægning

Administrer indkøbsopgaver, som f.eks. behandling af tilbud, ordrer og returvarer ud over forskellige typer leverandøroplysninger og transaktionsdata.

Køb

Registrere og vedligeholde medarbejderoplysninger, f.eks. ansættelseskontrakter, fortrolige oplysninger, kvalifikationer og medarbejderkontakter.

Personale

Relaterede emner

Hvis du vil Se

Oprette en systematisk måde at indsamle og klassificere oplysninger om virksomheder og kontaktpersoner i disse virksomheder.

Oprette og administrere kontakter

Angive oplysninger om nye debitorer for at definere, hvordan salgsprocesserne skal håndteres for hver enkelt kreditor.

Oprette nye kundekonti

Danne et overblik over alle afdelinger og links til emner, der understøtter dem.

Microsoft Dynamics NAV 2013

Se også