Senderen organiserer serviceteknikere. Senderen bestemmer hvilke kunder, de skal besøge og i hvilken rækkefølge.

Primære arbejdsopgaver

Hvis du vil Se

Konfigurere og tilpasse serviceartikler og servicegrupper. Dette omfatter bestemmelse af, hvilke kvalifikationer der kræves til en service, og vejledning til fejlfinding.

Bestemmelse af servicetilbud

Definere servicetimer og statustyper for at føje forudsigelighed til servicestyringsprogrammet.

Tildele servicearbejdstimer og -niveauer

Konfigurere værktøjet til administration af opgaver for servicerepræsentanter og ressourcer på basis af tilgængelighed, kvalifikationer og afstand.

Identificere folk og ressourcer

Få mere at vide om vinduet Servicekontrakter og konfigurer kontrakter, kundeskabeloner og et system til administration af servicetilbud.

Udarbejde og etablere kontrakter

Oprette servicekontrakttilbud og konvertere et tilbud til en servicekontrakt.

Overvåge og implementere kontrakter

Opdatere betingelserne i en kontrakt og spore avance og tab.

Opdatere og evaluere kontrakter

Modtage kundernes serviceanmodninger og konverteret dem til serviceordrer.

Modtage kundespørgsmål og anmodninger om service

Konfigurere et system for udlånsvarer, som kunderne kan låne, mens deres varer repareres.

Oprette et udlånsprogram

Konfigurere og finjustere prisoplysninger for serviceartikler.

Angive servicepriser

Planlæg levering af service ved hjælp af Ordreoversigt. Du kan også bruge projektstyringsværktøjerne i området Sager som en hjælp til planlægningen.

Planlægge og fordele serviceordrer

Konfigurere ressource i en gruppe og allokere dem til en serviceordre afhængigt af tilgængelighed.

Klargøre til service

Levere service til kunder ved hjælp af funktionen Serviceopgaver.

Levere service

Oprette fakturaer og bogføre dem i økonomistyringssystemet.

Færdiggøre service og faktura

Relaterede emner

Hvis du vil Se

Oprette og behandle tilbud, angive og behandle salgsordrer og administrere returnering af varer fra kunder.

Sælge varer

Oprette og behandle købsordrer, autorisere kreditorbetalinger og administrere returnering af varer til leverandører.

Købe varer

Oprette salgsfakturaer, bogføre modtagelser og udligne modtagelser til fakturaer.

Administrer tilgodehavender

Definere varer og deres processtruktur.

Design og ingeniørarbejde

Se også