Nogle gange er det nødvendigt at tilbyde kunden en lånevare, som kunden kan bruge, mens kundeserviceteamet udfører reparationen. Du kan bruge Microsoft Dynamics NAV til at konfigurere et udlånsprogram, udlåne varer til dine kunder og spore om varerne er returneret.

Du kan desuden vælge at tilføje bemærkninger om udlånsvarer ved at benytte en af de to måder til registrering af bemærkninger:

I nedenstående tabel beskrives en serie opgaver med hyperlinks til de emner, hvor de beskrives. Disse opgaver vises i den rækkefølge, som de generelt udføres i.

For atSkal du se

Oprette en udlånskomponent en serviceartikel.

Sådan gør du: Oprette udlånsvarer

Tilbyde en kunde midlertidige erstatningsvarer, mens en reparation udføres.

Sådan gør du: Udlåne varer

Spore og administrere returnering af udlånsvarer fra kunder.

Sådan gør du: Modtage udlånte varer

Se også