Du skal angive Outlook-brugeroplysninger og synkroniseringsindstillinger for hver bruger for de Microsoft Dynamics NAV-enheder, den enkelte bruger kan synkronisere. Angiv de synkroniseringsenheder, som brugeren kan arbejde med, synkroniseringsretningen og, om nødvendigt, ekstra betingelser, der skal gælde for de Microsoft Dynamics NAV-enheder, der kan synkroniseres. Du kan finde flere oplysninger i Outlook-synkroniseringsbrugere.
Du skal have administratorrettigheder for at kunne angive rettigheder og indstillinger.
Sådan angives brugeroplysninger til synkronisering
- I feltet Søg skal du indtaste Brugerkonfiguration af Outlook-synkronisering og derefter vælge det relaterede link. 
- På fanen Startside i gruppen Ny skal du vælge Ny for at oprette en ny bruger. 
- I den første tomme linje skal du vælge Bruger-id og derefter vælge et brugernavn. Denne bruger burde allerede være registreret Microsoft Dynamics NAV-bruger. 
- Tildel brugeren én eller flere synkroniseringsenheder. Du kan finde flere oplysninger i Sådan tildeles brugere synkroniseringsenheder. 
- Vælg feltet Synkroniseringsretning for at vælge retningen for synkronisering: - I begge retninger
- 
                    Microsoft Dynamics NAV til Outlook
- Outlook til Microsoft Dynamics NAV
 - Du kan finde flere oplysninger i Synkroniseringsretning. 
- I begge retninger
|  Bemærk | 
|---|
| Den bruger, hvis navn er angivet i dette vindue, kan kun synkronisere de synkroniseringsenheder, som han eller hun har fået tildelt. Gentag disse trin, hvis du vil tildele den samme bruger mere end én synkroniseringsenhed. | 
|  Tip | 
|---|
| Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. | 





