Åbn vinduet Salgsreturvareordre.
Opretter en salgsreturvareordre og styrer de relaterede processer.
Du opretter typisk en salgsreturvareordre for at kompensere en kunde, der ikke er tilfreds med den vare, som du har solgt. Det kan f.eks. være tilfældet, hvis varen ikke har den forventede kvalitet, eller det er en forkert vare.
Der er en række måder at yde en kunde kompensation, og du kan iværksætte samtlige procedurer fra dette vindue. Klik på linket Relaterede emner herunder for at se de relevante procedurer.
Tip |
---|
Se Arbejde med Microsoft Dynamics NAV for at få flere oplysninger om, hvordan du navigerer i brugergrænsefladen. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |
Se også
Sådan oprettes salgsreturvareordrer
Om håndtering af returvarer
Sådan bogføres salgsreturvarer
Sådan behandles salgsreturvarer
Sådan tilbageføres lageret med den eksakte kostpris
Sådan udlignes bogførte debitorposter
Sådan oprettes rettelsessalgsfakturaer
Sådan tildeles serienumre og lotnumre under indgående transaktioner
Sådan samles returvaremodtagelser
Sådan oprettes salgskreditnotaer
Sådan anmodes der om godkendelse af dokumenter
Sådan oprettes et reklamationshåndteringsgebyr
Sådan oprettes udskiftningssalgsordrer
Om håndtering af returvarer
Sådan bogføres salgsreturvarer
Sådan behandles salgsreturvarer
Sådan tilbageføres lageret med den eksakte kostpris
Sådan udlignes bogførte debitorposter
Sådan oprettes rettelsessalgsfakturaer
Sådan tildeles serienumre og lotnumre under indgående transaktioner
Sådan samles returvaremodtagelser
Sådan oprettes salgskreditnotaer
Sådan anmodes der om godkendelse af dokumenter
Sådan oprettes et reklamationshåndteringsgebyr
Sådan oprettes udskiftningssalgsordrer