Åbn vinduet Servicekontrakt.
Indeholder oplysninger om dine servicekontrakter. Det drejer sig både om stamoplysninger om kontrakten (f.eks. om kunden, startdato, levering og fakturering) og mere detaljerede oplysninger om serviceartikler, betaling, prisopdateringer og annulleringer.
Du kan oprette nye servicekontrakter i dette vindue. Du kan også oprette servicekontrakttilbud i vinduet Servicekontrakttilbud og derefter konvertere kontrakttilbuddet til en servicekontrakt.
Vinduet Servicekontrakt består af to dele:
-
Hovedet, som indeholder generelle oplysninger vedrørende kontrakten, samt oplysninger om levering, service, fakturering, konto, prisregulering og andre detaljer.
-
De linjer, der indeholder serviceartiklerne, der er en del af kontrakten.
Du kan få hjælp til et felt ved at klikke på det og trykke på F1.
Tip |
---|
Se Arbejde med Microsoft Dynamics NAV for at få flere oplysninger om, hvordan du navigerer i brugergrænsefladen. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |
Se også
Sådan gør du: Fakturere servicekontrakter
Sådan gør du: Arkivere servicekontrakter og kontrakttilbud
Sådan gør du: Fjerne kontraktlinjer
Sådan tilføjes kontraktrabatter
Sådan gør du: Konvertere servicekontrakttilbud til servicekontrakter
Oversigt over linjekostpris
Sådan annulleres kontrakter
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til servicekontrakter
Sådan gør du: Oprette serviceordrer fra kontrakter
Oversigt over linjeværdi
Sådan gør du: Udskifte indehaveren af servicekontrakter
Reference
ServicekontrakthovedServiceartikel