Du kan bruge Servicebemærkninger til at registrere bemærkninger til servicekontrakter eller servicekontrakttilbud.
I følgende procedure bruges en servicekontrakt som eksempel, men der kan anvendes samme fremgangsmåde på servicekontrakttilbud.
Sådan registreres bemærkninger til servicekontrakter
Indtast Servicekontrakter i feltet Søg, og vælg derefter det relaterede link.
Åbn den relevante servicekontrakt.
Vælg Bemærkninger i gruppen Kontrakt under fanen Naviger. Vinduet Servicebemærkninger åbnes.
Angiv en dato i feltet Dato.
Skriv derefter en kommentar i feltet Kommentar. Du kan højst skrive 80 tegn (inklusive mellemrum). Hvis du har brug for at indtaste mere tekst, kan du fortsætte på næste linje. Du kan udfylde så mange linjer, du vil.
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |
Se også
Opgaver
Sådan gør du: Registrere ledsagende bemærkningerSådan gør du: Registrere bemærkninger til fejl
Sådan gør du: Registrere interne bemærkninger
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til udlånte varer
Sådan gør du: Registrere løsningsbemærkninger
Sådan gør du: Registrere serviceartikelbemærkninger
Sådan gør du: Registrere servicebemærkninger til udlånsserviceartikler
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til serviceordrer