Du kan bruge vinduet Fejl Servicebemærkninger til at registrere bemærkninger til fejlene på serviceartikler i serviceordrer og servicetilbud.

I følgende procedure bruges en serviceordre som eksempel, men der kan anvendes samme fremgangsmåde på servicetilbud

Sådan registreres bemærkninger til fejl

  1. I feltet Søg skal du indtaste Serviceordrer og derefter vælge det relaterede link.

  2. Åbn den relevante serviceordre.

  3. Markér den linje, du vil registrere fejlbemærkninger for. Vælg Handlinger , vælg Linje, vælg Bemærkninger, og vælg derefter Fejl. Vinduet Fejl Servicebemærkninger åbnes.

  4. Angiv en dato i feltet Dato.

  5. Skriv derefter en kommentar i feltet Kommentar. Du kan højst indtaste 80 tegn. Hvis du har brug for at indtaste mere tekst, kan du fortsætte på næste linje. Du kan udfylde så mange linjer, du vil.

Tip

Se også