Du kan bruge vinduet Fejl Servicebemærkninger til at registrere bemærkninger til fejlene på serviceartikler i serviceordrer og servicetilbud.
I følgende procedure bruges en serviceordre som eksempel, men der kan anvendes samme fremgangsmåde på servicetilbud
Sådan registreres bemærkninger til fejl
I feltet Søg skal du indtaste Serviceordrer og derefter vælge det relaterede link.
Åbn den relevante serviceordre.
Markér den linje, du vil registrere fejlbemærkninger for. Vælg Handlinger , vælg Linje, vælg Bemærkninger, og vælg derefter Fejl. Vinduet Fejl Servicebemærkninger åbnes.
Angiv en dato i feltet Dato.
Skriv derefter en kommentar i feltet Kommentar. Du kan højst indtaste 80 tegn. Hvis du har brug for at indtaste mere tekst, kan du fortsætte på næste linje. Du kan udfylde så mange linjer, du vil.
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |
Se også
Opgaver
Sådan gør du: Registrere ledsagende bemærkningerSådan gør du: Registrere interne bemærkninger
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til udlånte varer
Sådan gør du: Registrere løsningsbemærkninger
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til servicekontrakter
Sådan gør du: Registrere serviceartikelbemærkninger
Sådan gør du: Registrere servicebemærkninger til udlånsserviceartikler
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til serviceordrer