Du kan bruge vinduet Løsning Servicebemærkninger til at registrere bemærkninger til den metode eller fremgangsmåde, der anvendes i forbindelse med serviceartikler i serviceordrer og servicetilbud.
I følgende procedure bruges en serviceordre som eksempel, men der kan anvendes samme fremgangsmåde på servicetilbud
Registrere løsningsbemærkninger
I feltet Søg skal du indtaste Serviceordrer og derefter vælge det relaterede link.
Åbn den relevante serviceordre.
Marker den linje, du vil registrere løsningsbemærkninger. Vælg Handlinger, vælg Linje, vælg Kommentarer, og vælg derefter Løsninger. Vinduet Løsning Servicebemærkninger åbnes.
Angiv en dato i feltet Dato.
Skriv derefter en kommentar i feltet Kommentar. Du kan højst indtaste 80 tegn. Hvis du har brug for at indtaste mere tekst, kan du fortsætte på næste linje. Du kan udfylde så mange linjer, du vil.
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |
Se også
Opgaver
Sådan gør du: Registrere ledsagende bemærkningerSådan gør du: Registrere bemærkninger til fejl
Sådan gør du: Registrere interne bemærkninger
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til udlånte varer
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til servicekontrakter
Sådan gør du: Registrere serviceartikelbemærkninger
Sådan gør du: Registrere servicebemærkninger til udlånsserviceartikler
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til serviceordrer