Åbn vinduet Serviceartikelkladde.
Indeholder oplysninger om serviceartikler, f.eks status for reparation, bemærkninger til fejl og koder og pris. I dette vindue kan du opdatere oplysninger om artiklerne, f.eks. reparationsstatus samt fejl- og løsningskoder. Du kan desuden angive nye servicelinjer for ressourcetidsforbrug, for brug af reservedele og for bestemte serviceomkostninger
Vinduet Serviceartikelkladde består af to dele:
-
Hovedet, som indeholder generelle oplysninger om serviceartiklen.
-
De linjer (servicelinjer), som indeholder ressourcetidsforbrug, anvendte reservedele og andre omkostninger for serviceartiklen.
Du kan ikke oprette en ny serviceartikel eller slette serviceartiklen i vinduet.
Du kan få hjælp til et felt ved at klikke på det og trykke på F1.
Tip |
---|
Se Arbejde med Microsoft Dynamics NAV for at få flere oplysninger om, hvordan du navigerer i brugergrænsefladen. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |
Se også
Sådan gør du: Indsætte startgebyrer for serviceartikler
Sådan registreres fejlkode- og løsningskoderelationer
Sådan gør du: Udlåne varer
Sådan indsættes udvidet tekst i serviceordrer
Sådan gør du: Registrere omkostninger for serviceordrer
Sådan gør du: Registrere fejlkoder
Sådan gør du: Indsætte rejseomkostninger for serviceartikler
Sådan gør du: Ændre serviceprissætning for serviceartikler
Sådan gør du: Registrere løsningskoder
Sådan gør du: Oprette serviceprisreguleringer
Sådan gør du: Udskifte serviceartikler
Sådan gør du: Registrere ressourcetimer
Sådan gør du: Modtage udlånte varer
Sådan gør du: Registrere omkostninger for serviceartikler
Sådan gør du: Udskifte komponenter
Reference
ServiceartikellinjeServicelinje