Du kan ofte få brug for at se listen over serviceordrer eller servicetilbud, som opfylder bestemte krav, så du kan udføre bestemte handlinger på hver enkelt af dem. Du kan f.eks. få brug for at allokere ressourcer til serviceordrer, der hører til en bestemt kunde.

Sådan får du vist en oversigt over serviceordrer og -tilbud

  1. I feltet Søg skal du indtaste Ordreoversigt og derefter vælge det relaterede link.

  2. Vælg den type dokumenter, du vil have vist, i feltet Dokumentfilter. Der er tre indstillinger: Ordre, Tilbud og Alle.

  3. Hvis du vil se en liste over dokumenter, der indeholder serviceopgaver, som en bestemt ressource eller ressourcegruppe er allokeret til, skal du udfylde felterne Ressourcefilter og Ressourcegruppefilter og trykke på Enter.

  4. Hvis du vil have vist en liste over dokumenter, der har en eller flere bestemte svardatoer inden for en bestemt periode, skal du udfylde feltet Svardatofilter og trykke på Enter.

  5. Hvis du vil have vist en liste over dokumenter, der indeholder en bestemt allokeringsstatus eller dokumentstatus, skal du udfylde feltet Allokeringsfilter/Statusfilter og trykke på Enter.

  6. Hvis du vil have vist en liste over dokumenter, der tilhører en bestemt kontrakt, debitor eller zone, skal du udfylde feltet Kontraktfilter/Debitorfilter/Zonefilter og trykke på Enter.

  7. Markér en bestemt linje, der svarer til en relevant serviceordre eller et relevant servicetilbud. Vælg Vis bilag i gruppen Ordreoversigt under fanen Naviger.

    Vinduet Serviceordre eller Servicetilbud åbnes, og du kan arbejde med dokumentet. Vælg knappen OK for at vende tilbage til vinduet Ordreoversigt.

Tip

Se også