Når du har oprettet en opgave af typen Møde ved hjælp af guiden Opret opgave, kan du tilføje deltagere.

Du kan kun slette deltagere fra arrangørens opgavekort.

Sådan føjes deltagere til et møde

  1. I feltet Søg skal du angive Sælgere og derefter vælge det relaterede link.

  2. Vælg den sælger, der organiserede den opgave, du vil tilføje deltagere til, i vinduet Sælgere.

  3. På kortet Sælger/indkøber skal du på fanen Naviger i gruppen Sælger vælge Opgaver.

  4. Markér den opgave, du vil føje deltagere til, i vinduet Opgaveliste.

  5. På fanen Naviger i gruppen Opgave skal du vælge Deltagerplanlægning.

  6. Udfyld linjerne for hver deltager, du vil invitere.

    Bemærk
    Hvis den nye deltager skal have en invitation til mødet, skal du markere afkrydsningsfeltet Send invitation for denne deltager.

  7. På oversigtspanelet Interaktion angives om nødvendigt en interaktionsskabelonkode.

  8. Under fanen Handlinger i gruppen Funktioner skal du vælge Send invitationer. Hvis du ikke vil sende invitationer, skal du vælge knappen OK.

Tip

Se også