Åbn vinduet Servicebemærkninger.
Indeholder kommentarer, du har indtastet om dine serviceordrer, serviceartikelfejl, serviceartikelløsninger, servicekontrakter, serviceartikler, udlånsvarer, osv. I vinduet vises forskellige oplysninger, afhængigt af hvorfra du åbner det. Hvis du åbner vinduet Servicebemærkninger fra vinduet Servicekontrakt, vises de kommentarer, du har angivet om den pågældende kontrakt.
I vinduet kan du også indtaste nye bemærkninger.
Du kan få hjælp til et felt ved at klikke på det og trykke på F1.
Tip |
---|
Se Arbejde med Microsoft Dynamics NAV for at få flere oplysninger om, hvordan du navigerer i brugergrænsefladen. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |
Se også
Sådan gør du: Registrere interne bemærkninger
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til udlånte varer
Sådan gør du: Registrere ledsagende bemærkninger
Sådan gør du: Registrere servicebemærkninger til udlånsserviceartikler
Sådan gør du: Registrere løsningsbemærkninger
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til serviceordrer
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til fejl
Sådan gør du: Registrere serviceartikelbemærkninger
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til udlånte varer
Sådan gør du: Registrere ledsagende bemærkninger
Sådan gør du: Registrere servicebemærkninger til udlånsserviceartikler
Sådan gør du: Registrere løsningsbemærkninger
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til serviceordrer
Sådan gør du: Registrere bemærkninger til fejl
Sådan gør du: Registrere serviceartikelbemærkninger