Du kan bruge vinduet Løsning Servicebemærkninger til at registrere bemærkninger til den metode eller fremgangsmåde, der anvendes i forbindelse med serviceartikler i serviceordrer og servicetilbud.

I følgende procedure bruges en serviceordre som eksempel, men der kan anvendes samme fremgangsmåde på servicetilbud

Registrere løsningsbemærkninger

  1. I feltet Søg skal du indtaste Serviceordrer og derefter vælge det relaterede link.

  2. Åbn den relevante serviceordre.

  3. Marker den linje, du vil registrere løsningsbemærkninger. Vælg Handlinger, vælg Linje, vælg Kommentarer, og vælg derefter Løsninger. Vinduet Løsning Servicebemærkninger åbnes.

  4. Angiv en dato i feltet Dato.

  5. Skriv derefter en kommentar i feltet Kommentar. Du kan højst indtaste 80 tegn. Hvis du har brug for at indtaste mere tekst, kan du fortsætte på næste linje. Du kan udfylde så mange linjer, du vil.

Tip

Se også