Når du registrerer en serviceartikellinje i serviceordrer eller tilbud, kan du få vist retningslinjerne for fejlfinding i forbindelse med serviceartiklerne i vinduet Fejlfinding.
Sådan vises retningslinjer for fejlfinding
I feltet Søg skal du indtaste Serviceordrer og derefter vælge det relaterede link.
Åbn den relevante serviceordre.
Vælg den serviceartikellinje, du vil have vist fejlfindingsretningslinjer for.
Vælg Handlinger, vælg Linje, og vælg derefter Fejlfinding.
Hvis der findes fejlfindingsretningslinjer for serviceartiklen på linjen, vises de i vinduet Fejlfinding. Fejlfindingsretningslinjer kan tildeles specifikt til serviceartiklen på linjen, derefter til varen på linjen eller serviceartikelgruppen på linjen. Hvis der ikke er nogen fejlfindingsretningslinjer, vises der en meddelelse.
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |
Se også
Opgaver
Sådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikelgrupperSådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til varer
Sådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikelgrupper
Sådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til varer
Sådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikler
Sådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikelgrupper
Sådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikler
Sådan gør du: Definere retningslinjer for fejlfinding
Sådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikelgrupper