Du kan bruge vinduet Fejlfinding til at definere retningslinjer for fejlfinding i forbindelse med serviceartikler, som en hjælp for teknikeren til at løse problemerne eller til at angive en række spørgsmål, der skal stilles i relation til de forskellige varer.
Definere retningslinjer for fejlfinding
I feltet Søg skal du angive Fejlfinding og derefter vælge det relaterede link.
Oprettelse af nye retningslinjer for fejlfinding til en serviceartikel. Under fanen Startside i gruppen Ny skal du vælge Ny.
I feltet Nummer skal du skrive et nummer på retningslinjerne for fejlfinding.
Du kan også, hvis du har opsat en nummerserie for fejlfinding i vinduet Serviceopsætning, trykke på Enter. Det næste tilgængelige fejlfindingsnummer angives derefter automatisk.
Udfyld feltet Beskrivelse.
På fejlfindingslinjerne i feltet Bemærkning skal du indtaste den relevante tekst til retningslinjerne for fejlfinding.
Gentag disse trin for hvert nyt sæt retningslinjer for fejlfinding, du vil oprette.
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |
Se også
Opgaver
Sådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikelgrupperSådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til varer
Sådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikelgrupper
Sådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til varer
Sådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikler
Sådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikelgrupper
Sådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikler
Sådan gør du: Få vist retningslinjer for fejlfinding
Sådan gør du: Tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikelgrupper
Sådan gør du: Få vist retningslinjer for fejlfinding