Du kan tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikelgrupper for at hjælpe teknikeren med at løse problemerne eller angive en række spørgsmål, der kan stilles vedrørende varerne i grupperne. Disse fejlfindingsretningslinjer gælder for de varer og serviceartikler, der hører til grupperne, medmindre du har tildelt retningslinjer for fejlfinding direkte til dem.
Sådan tildeles retningslinjer for fejlfinding til en serviceartikelgruppe
I feltet Søg skal du indtaste Serviceartikelgrupper og derefter vælge det relaterede link. Vælg den serviceartikelgruppe, du vil tildele fejlfindingsretningslinjer til.
Vælg Fejlfindingsopsætning i gruppen Service under fanen Naviger. Vinduet Fejlfindingsopsætning åbnes.
Vælg Ny i gruppen Ny under fanen Startside for at angive nye fejlfindingsretningslinjer for gruppen.
Felterne Type og Nummer er allerede blevet udfyldt med de relevante oplysninger for gruppen.
vælge det relevante fejlfindingsnummer i feltet Fejlfindingsnr. , og vælg derefter knappen OK for at kopiere det til feltet.
Gentag disse trin for hvert sæt retningslinjer for fejlfinding, du vil tildele.
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |