Du kan tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikler for at hjælpe teknikeren med at løse problemerne eller angive en række spørgsmål, der kan stilles vedrørende de bestemte serviceartikler.

Hvis du ikke tildeler en serviceartikel retningslinjer for fejlfinding, overføres de retningslinjer for fejlfinding, der er tildelt den vare, serviceartiklen er knyttet til, ligesom varen også får overført de retningslinjer for fejlfinding, der er tildelt den serviceartikelgruppe, den tilhører.

Sådan tildeles retningslinjer for fejlfinding til serviceartikler

  1. I feltet Søg skal du indtaste Serviceartikelkort og derefter vælge det relaterede link. Vælg den serviceartikellinje, du vil tildele fejlfindingsretningslinjer til.

  2. Vælg Fejlfindingsopsætning i gruppen Serviceart. under fanen Naviger. Vinduet Fejlfindingsopsætning åbnes.

  3. Vælg Ny under fanen Startside for at angive fejlfindingsretningslinjer for serviceartiklen. Felterne Type og Nr. er allerede blevet udfyldt med de relevante oplysninger for serviceartiklen.

  4. Markér det relevante fejlfindingsnummer i feltet Fejlfindingsnr. .

Gentag disse trin for hvert sæt retningslinjer for fejlfinding, du vil tildele.

Tip

Se også