Dette er et Outlook eller et Microsoft Dynamics NAV-enhed objekt, der indeholder data, der skal synkroniseres. Microsoft Dynamics NAV-objekter er tabeller og felter, Outlook-objekter er elementer, samlinger og egenskaber.
Der er tre tilgængelige niveauer for hver Outlook-synkroniseringsenhed:
-
Outlook-elementer, der består af AppointmentItem, ContactItem, DistListItem, DocumentItem, JournalItem, MailItem, MeetingItem, NoteItem, PostItem, RemoteItem, ReportItem, TaskRequestAcceptItem, TaskRequestDeclineItem, TaskRequestItem, TaskRequestUpdateItem.
-
Samlinger, der består af Actions, AddressEntries, AddressLists, Attachments, Conflicts, Exceptions, Folders, Links, Recipients, Reminders.
-
Samlingselementer, der består af Action, AddressList, AddressEntry, Attachment, Conflict, DistListItem, Exception, FormDescription, MAPIFolder, Recipient, Link, RecurrencePattern, Reminder.
Outlook-elementer har deres egne egenskaber, hvoraf nogle er samlinger. Alle samlingselementer har egne specifikke egenskaber.
Se også
Koncepter
FelttilknytningsskemaDato/tidspunkt for sidste ændring
Tidspunkt for seneste synkronisering
Synkroniseringsniveauer
Microsoft Dynamics NAV-enhed
Outlook-emne
Om Outlook-synkronisering
Synkroniseringsspecificitet
Synkroniseringsenhed
Synkroniseringsundtagelse
Synkroniseringsinterval
Synkroniseringsproces
Synkroniseringsskema
Synkroniseringsopsætning