Disse er indstillinger for synkronisering fra den Microsoft Dynamics NAV. I dette skema kan du angive, hvilke tabeller i Microsoft Dynamics NAV og hvilke felter i disse tabeller der skal synkroniseres, og hvilke elementer og samlinger i Outlook de skal synkroniseres med. Et synkroniseringsskema er et dokument, der definerer sammenhængen mellem poster i Microsoft Dynamics NAV og elementer i Outlook. Det oprettes af Microsoft Dynamics NAV i den indledende fase af synkroniseringsprocessen for Outlook-klienten.
Synkroniseringsskemaet oprettes i Microsoft Dynamics NAV og angiver følgende:
-
De tabeller i Microsoft Dynamics NAV, der skal synkroniseres
-
De objekter i Outlook, de skal synkroniseres med.
-
De Microsoft Dynamics NAV-felter, der skal indgå i processen, og de tilsvarende Outlook-egenskaber.
Den lokale kopi af det gældende synkroniseringsskema opbevares på Outlook-siden i XML-format i det isolerede lager - nøjagtigt som det er modtaget fra Microsoft Dynamics NAV.
Se også
Koncepter
FelttilknytningsskemaDato/tidspunkt for sidste ændring
Tidspunkt for seneste synkronisering
Synkroniseringsniveauer
Microsoft Dynamics NAV-enhed
Outlook-emne
Om Outlook-synkronisering
Synkroniseringsspecificitet
Synkroniseringsenhed
Synkroniseringsundtagelse
Synkroniseringsinterval
Synkroniseringsproces
Synkroniseringsopsætning