Outlook-funktionalitet, der fungerer som en brugergrænseflade til justering af synkroniseringsindstillinger, angivelse af indstillinger til fejlfinding og udførelse af synkroniseringsprocessen. Hvis der sker ændringer i Microsoft Dynamics NAV og Outlook på samme tid, skal brugeren beslutte, hvilken af de to sider der skal prioriteres højest. Brugeren kan vælge en af de fire tilgængelige indstillinger til løsning af konflikter, der opstår under synkroniseringen:
-
Overskrive Outlook-elementet eller de tilsvarende Microsoft Dynamics NAV-poster.
-
Erstatte tidligere enheder med nye.
-
Kun logge forekommende konflikter, så de kan løses manuelt. Den sidste indstilling er standardindstillingen.
Outlook-emne har deres egne egenskaber (nogle af dem er samlinger). Alle samlingselementer har egne specifikke egenskaber. Outlook-synkroniseringsfunktionen udgør en brugergrænseflade, hvor disse egenskaber kan knyttes til de tilsvarende felter i Microsoft Dynamics NAV-tabeller.
Se også
Koncepter
FelttilknytningsskemaDato/tidspunkt for sidste ændring
Tidspunkt for seneste synkronisering
Synkroniseringsniveauer
Microsoft Dynamics NAV-enhed
Outlook-emne
Synkroniseringsspecificitet
Synkroniseringsenhed
Synkroniseringsundtagelse
Synkroniseringsinterval
Synkroniseringsproces
Synkroniseringsskema
Synkroniseringsopsætning