Du kan bruge filtre til at specificere, hvilke enheder fra Microsoft Dynamics NAV-tabellen der skal indgå i synkroniseringen.

Sådan defineres et tabelfilter

  1. I feltet Søg skal du indtaste Outlook-synkroniseringsenheder og derefter vælge det relaterede link.

  2. Vælg den ønskede enhed, og gå til fanen Startside hvor du i gruppen Administrer skal vælge Rediger.

  3. På oversigtspanelet Linjer skal du angive en supplerende tabel, hvor du vil brug et filter.

  4. Vælg knappen AssistEdit i feltet Tabelrelation for at åbne vinduet Outlook-synkroniseringsfiltre.

  5. I vinduet Outlook-synkroniseringsfiltre skal du vælge feltet Feltnavn og vælge det felt, du vil bruge i et filter.

  6. I vinduet Tabelliste til Outlook-synkronisering skal du vælge et felt og derefter vælge knappen OK.

  7. I feltet Type skal du vælge CONST eller FILTER.

  8. I feltet Værdi skal du angive, hvilken værdi i feltet Feltnavn, der skal anvendes. Denne værdi vil blive brugt i det felt, du valgte i feltet Type. Hvis der er valgt CONST, kan du angive tekstkonstanter til et standardfilter i Microsoft Dynamics NAV. Hvis der er valgt FILTER, kan du angive et filterudtryk ved brug af filtreringsudtryk som <, >, OR eller AND. Udtrykket i dette felt oprettes i henhold til filtersyntaksen i Microsoft Dynamics NAV.

    Bemærk
    Hvis du åbner vinduet Outlook-synkroniseringsfilter fra feltet Betingelse i vinduet Outlook-synkroniseringsenhed, kan du ikke bruge indstillingen FIELD som filtertype.

Det endelige betingelsesudtryk vises i feltet Filtreringsudtryk for det pågældende vindue og i feltet Betingelse i vinduet Outlook-synkroniseringsenhed.

Tip

Se også