Du kan bruge vinduet Fejlkoder til at definere fejlkoder, som beskriver de mest almindelige serviceartikelfejl eller de handlinger, der udføres på serviceartiklerne.
Det afhænger af niveauet for fejlrapporteringen i din virksomhed, om du evt. blive nødt til at definere fejlområdekoder og symptomkoder, inden du definerer fejlkoder. De sidste trin er kun relevante for virksomheder, som medtager fejlområder og symptomer i deres fejlrapportering.
Sådan defineres fejlkoder
Indtast Fejlkoder i feltet Søg, og vælg derefter det relaterede link.
Opret en ny fejlkode. Under fanen Startside i gruppen Ny skal du vælge Ny.
Vælg den relevante fejlområdekode i feltet Fejlområdekode.
Vælg den relevante symptomkode i feltet Symptomkode.
Angiv koden for og beskrivelsen af den fejlkode, du vil oprette, i felterne Kode og Beskrivelse.
Gentag disse trin for hver fejlkode, du vil oprette.
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |