Microsoft Dynamics NAV indeholder vinduet Serviceopgaver, hvor du kan få et overblik over alle de serviceartikler, der skal behandles. Du betragte dette vindue som dit servicedashboard, hvor du kan se, hvilke ordrer der venter, søge efter og registrere reservedele og holde lageret opdateret.
Hvis du vil spore ændringer og have vist grafiske oversigter over serviceaktiviteterne, kan du bruge statistikværktøjerne i Microsoft Dynamics NAV til hurtigt at opstille automatisk genererede diagrammer og analyser.
I nedenstående tabel beskrives en serie opgaver med hyperlinks til de emner, hvor de beskrives. Disse opgaver vises i den rækkefølge, som de generelt udføres i.
Hvis du vil | Se |
---|---|
Bruge vinduet Serviceopgaver til at planlægge og igangsætte service for en ordre. | |
Foretage opdateringer for at afspejle alle detaljer i en ordre. | |
Holde reservedelslageret opdateret. | |
Opdatere den automatisk genererede svartid for en serviceordre. | |
Få vist, hvilke serviceartikler der er mest efterspurgt, og andre statistikker for servicestyringssystemet. |