Den administrerende direktør holder virksomheden levedygtig ved at bestemme produkt- og virksomheds-retning. Den administrerede direktør er involveret i alle afdelinger og er afhængig af nøjagtige oplysninger fra hans eller hendes personale.
Primære arbejdsopgaver
Hvis du vil | Se |
---|---|
Have vist budgetter, og faktiske beløb sammenlignet med budgetterede beløb for alle konti og for flere perioder. | |
Oprette nye kontoskemaer, oprette kontoskemarækker og -kolonner, tildele foruddefinerede kolonneformater til kontoskemaer, og oprette kontoskemakolonner, der udregner procenter. | |
Opret analyser, analyser data vha. dimensioner og opdater analyser. | |
Oprette nye analyserapporter for salg, køb og lager og oprette analyseskabeloner. | |
Opsæt budgetnavn og tilføj det på alle de budgetindtastninger, du opretter og indtast derefter budgettallene. | |
Opsæt og brug dimensioner, herunder budgetdimensioner. | |
Konfigurere finansindstillinger, opsætte finansposter, udføre og indhente betalinger, indhente refusioner, behandle koncerninterne transaktioner, forberede årsafslutning, administrere anlægsaktiver og administrere kassebeholdning. |
Relaterede emner
Hvis du vil | Se |
---|---|
Oprette en systematisk måde at indsamle og klassificere oplysninger om virksomheder og kontaktpersoner i disse virksomheder. | |
Angive oplysninger om nye debitorer for at definere, hvordan salgsprocesserne skal håndteres for hver enkelt kreditor. |