Et serviceadministrationsprogram skal have en grænseflade for en kundes serviceforespørgsel. Serviceforespørgslen omdannes som regel til en serviceordre. Microsoft Dynamics NAV indeholder værktøjer, der bruges til at oprette en ordre både direkte som svar på en kundeforespørgsel eller som en del af kontraktprocessen, hvis programmet er konfigureret på denne måde.
Hvis det er nødvendigt, kan du administrere et udlånsprogram for kunderne. Du kan også bestemme prisstrukturen, anbringe servicepristilbud i logiske grupper og oprette prisreguleringer.
I nedenstående tabel beskrives en serie opgaver med hyperlinks til de emner, hvor de beskrives. Disse opgaver vises i den rækkefølge, som de generelt udføres i.
Hvis du vil | Se |
---|---|
Modtage kundernes serviceanmodninger og konverteret dem til serviceordrer. | |
Konfigurere et system for udlånsvarer, som kunderne kan låne, mens deres varer repareres. | |
Konfigurere og finjustere prisoplysninger for serviceartikler. |