Nogle gange er det nødvendigt at tilbyde kunden en lånevare, som kunden kan bruge, mens kundeserviceteamet udfører reparationen. Du kan bruge Microsoft Dynamics NAV til at konfigurere et udlånsprogram, udlåne varer til dine kunder og spore om varerne er returneret.
Du kan desuden vælge at tilføje bemærkninger om udlånsvarer ved at benytte en af de to måder til registrering af bemærkninger:
-
Angive en bemærkning om selve udlånsvaren.
-
Angive en bemærkning for en serviceartikel om behovet for en udlånsvare.
I nedenstående tabel beskrives en serie opgaver med hyperlinks til de emner, hvor de beskrives. Disse opgaver vises i den rækkefølge, som de generelt udføres i.
For at | Skal du se |
---|---|
Oprette en udlånskomponent en serviceartikel. | |
Tilbyde en kunde midlertidige erstatningsvarer, mens en reparation udføres. | |
Spore og administrere returnering af udlånsvarer fra kunder. |