Inden du synkroniserer, skal du vælge indstillinger til synkroniseringsprocessen. Det er specielt vigtigt, at du angiver, hvordan synkroniseringskonflikter skal løses.
Synkroniseringskonflikter kan løses på fire måder:
- 
          Overskriv Outlook-elementer med Microsoft Dynamics NAV-recorder.
- 
          Overskriv Microsoft Dynamics NAV-recorder med Outlook-elementer.
- 
          Overskriv ældre recorder med nyere.
- 
          Løs konflikter manuelt (standardindstilling).
Hvis du ikke vælger en anden indstilling end standardindstillingen, registreres alle konflikter i logfiler, når synkroniseringen er udført, og derefter er du nødt til at løse problemerne manuelt.
Sådan angives indstillinger til løsning af synkroniseringskonflikter
- Vælg Indstillinger på fanen Add-ins på værktøjslinjen Microsoft Dynamics NAV-synkronisering for at åbne vinduet Indstillinger. 
- På fanen Generelt under Løsning af synkroniseringskonflikter skal du vælge en af de tilgængelige indstillinger i nedenstående tabel. - Indstilling - Beskrivelse - Overskriv Outlook-emner med Microsoft Dynamics NAV-recorder - Hvis du ønsker, at Outlook-elementer skal overskrives af Microsoft Dynamics NAV-recorder. - Overskriv Microsoft Dynamics NAV-recorder med Outlook-emner - Hvis du ønsker, at Microsoft Dynamics NAV-recorder skal fornys af Outlook-elementer. - Ældre recorder kan overskrives med nyere - Hvis du ønsker, at alle de gamle enheder skal erstattes af nye recorder. - Løs konflikter manuelt - Hvis du ikke vil have, at konflikter løses automatisk - Alle konflikter registreres i en logfil, så de kan løses manuelt. 
- Når du har valgt en indstilling, skal du vælge knappen OK. 
|  Tip | 
|---|
| Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. | 





