Inden du synkroniserer, skal du vælge indstillinger til synkroniseringsprocessen. Det er specielt vigtigt, at du angiver, hvordan synkroniseringskonflikter skal løses.

Synkroniseringskonflikter kan løses på fire måder:

Hvis du ikke vælger en anden indstilling end standardindstillingen, registreres alle konflikter i logfiler, når synkroniseringen er udført, og derefter er du nødt til at løse problemerne manuelt.

Sådan angives indstillinger til løsning af synkroniseringskonflikter

  1. Vælg Indstillinger på fanen Add-ins på værktøjslinjen Microsoft Dynamics NAV-synkronisering for at åbne vinduet Indstillinger.

  2. På fanen Generelt under Løsning af synkroniseringskonflikter skal du vælge en af de tilgængelige indstillinger i nedenstående tabel.

    Indstilling Beskrivelse

    Overskriv Outlook-emner med Microsoft Dynamics NAV-recorder

    Hvis du ønsker, at Outlook-elementer skal overskrives af Microsoft Dynamics NAV-recorder.

    Overskriv Microsoft Dynamics NAV-recorder med Outlook-emner

    Hvis du ønsker, at Microsoft Dynamics NAV-recorder skal fornys af Outlook-elementer.

    Ældre recorder kan overskrives med nyere

    Hvis du ønsker, at alle de gamle enheder skal erstattes af nye recorder.

    Løs konflikter manuelt

    Hvis du ikke vil have, at konflikter løses automatisk - Alle konflikter registreres i en logfil, så de kan løses manuelt.

  3. Når du har valgt en indstilling, skal du vælge knappen OK.

Tip

Se også