Du kan bruge vinduet Fejlkoder til at definere fejlkoder, som beskriver de mest almindelige serviceartikelfejl eller de handlinger, der udføres på serviceartiklerne.

Det afhænger af niveauet for fejlrapporteringen i din virksomhed, om du evt. blive nødt til at definere fejlområdekoder og symptomkoder, inden du definerer fejlkoder. De sidste trin er kun relevante for virksomheder, som medtager fejlområder og symptomer i deres fejlrapportering.

Sådan defineres fejlkoder

  1. Indtast Fejlkoder i feltet Søg, og vælg derefter det relaterede link.

  2. Opret en ny fejlkode. Under fanen Startside i gruppen Ny skal du vælge Ny.

  3. Vælg den relevante fejlområdekode i feltet Fejlområdekode.

  4. Vælg den relevante symptomkode i feltet Symptomkode.

  5. Angiv koden for og beskrivelsen af den fejlkode, du vil oprette, i felterne Kode og Beskrivelse.

Gentag disse trin for hver fejlkode, du vil oprette.

Tip

Se også