Under synkroniseringen kan det ske, at visse felter, der skal bruges ved tilknytning til egenskaber i Outlook, ikke findes i Microsoft Dynamics NAV-tabellerne. I så fald kan du tilføje en eller flere tabeller, der bliver brugt sammen med disse felter.

Sådan angives flere tabeller

  1. I feltet Søg skal du indtaste Outlook-synkroniseringsenhed og derefter vælge det relaterede link.

  2. Vælg den enhed, du vil angive en ekstra tabel for, og gå til fanen Startside i gruppen Administrer, og vælg Rediger.

  3. På fanen Naviger skal du i gruppen Synkroniseringsenhed vælge Felter. Vinduet Outlook-synkroniseringsfelter åbnes.

  4. Oprette et nyt Outlook-synkroniseringsfelt. Hvis du vil markere en tabel, skal du vælge feltet Tabelnr.. I vinduet Tabelliste til Outlook-synkronisering skal du vælge en tabel og derefter vælge knappen OK.

    Tabellens nummer vises i feltet Tabelnr. i vinduet Outlook-synkroniseringsfelter. Tabelnavnet vises i feltet Tabelnavn i samme vindue.

    Advarsel
    Du skal angive tabelrelationer for hver ekstra tabel, du angiver. Du kan finde flere oplysninger i Sådan angives tabelrelationer.

  5. Vælg feltet Feltnr. i vinduet Outlook-synkroniseringsfelter, og vælg derefter nummeret på det felt, der skal bruges i synkroniseringen. Det feltnummer, du vælger, kommer fra listen over felter til denne tabel.

Tip

Se også