Du kan tildele retningslinjer for fejlfinding til serviceartikelgrupper for at hjælpe teknikeren med at løse problemerne eller angive en række spørgsmål, der kan stilles vedrørende varerne i grupperne. Disse fejlfindingsretningslinjer gælder for de varer og serviceartikler, der hører til grupperne, medmindre du har tildelt retningslinjer for fejlfinding direkte til dem.

Sådan tildeles retningslinjer for fejlfinding til en serviceartikelgruppe

  1. I feltet Søg skal du indtaste Serviceartikelgrupper og derefter vælge det relaterede link. Vælg den serviceartikelgruppe, du vil tildele fejlfindingsretningslinjer til.

  2. Vælg Fejlfindingsopsætning i gruppen Service under fanen Naviger. Vinduet Fejlfindingsopsætning åbnes.

  3. Vælg Ny i gruppen Ny under fanen Startside for at angive nye fejlfindingsretningslinjer for gruppen.

    Felterne Type og Nummer er allerede blevet udfyldt med de relevante oplysninger for gruppen.

  4. vælge det relevante fejlfindingsnummer i feltet Fejlfindingsnr. , og vælg derefter knappen OK for at kopiere det til feltet.

Gentag disse trin for hvert sæt retningslinjer for fejlfinding, du vil tildele.

Tip

Se også