Du kan tildele retningslinjer for fejlfinding til varer for at hjælpe teknikeren med at løse problemerne eller angive en række spørgsmål, der kan stilles vedrørende de pågældende varer. Disse fejlfindingsretningslinjer gælder også de serviceartikler, der repræsenterer varerne, medmindre du har tildelt dem retningsliner for fejlfinding direkte.

Hvis du ikke tildeler retningslinjer for fejlfinding til en vare, overføres de retningslinjer, der er tildelt den serviceartikelgruppe, varen tilhører.

Tildele retningslinjer for fejlfinding til en vare

  1. I feltet Søg skal du indtaste Varer og derefter vælge det relaterede link. Vælg den vare, du vil tildele fejlfinding til.

  2. Under fanen Naviger i gruppen Service skal du vælge Fejlfinding og derefter vælge Fejlfindingsopsætning. Vinduet Fejlfindingsopsætning åbnes.

  3. Under fanen Handlinger skal du vælge Ny for at tildele nye retningslinjer for fejlfinding for varen.

    Felterne Type og Nummer er allerede blevet udfyldt med de relevante oplysninger for varen.

  4. Markér det relevante fejlfindingsnummer i feltet Fejlfindingsnr. .

Gentag disse trin for hvert sæt retningslinjer for fejlfinding, du vil tildele.

Tip

Se også