En serviceartikel kan bestå af flere komponenter, som kan udskiftes med reservedele, når varen repareres. Komponenterne defineres i vinduet Komponentoversigt - serviceart.
Sådan defineres serviceartikelkomponenter
Indtast Serviceartikler i feltet Søg, og vælg derefter det relaterede link.
Åbn den serviceartikel, som du vil definere komponenter for.
Vælg Komponenter i gruppen Serviceart. under fanen Naviger. Vinduet Komponentoversigt - serviceart. åbnes.
Tilføj en ny komponent. Under fanen Startside i gruppen Ny skal du vælge Ny.
I feltet Type skal du vælg Serviceartikel, hvis komponenten selv er en registreret serviceartikel. Ellers skal du vælge Vare.
Vælg den artikel eller serviceartikel, som er en komponent i serviceartiklen, i feltet Nummer.
Udfyld de andre felter i vinduet Komponentoversigt .- serviceart. .
Gentag disse trin for hver komponent, du vil definere for serviceartiklen.
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |