Når du bogfører en IC-kladde eller et IC-dokument eller sender en IC-ordrebekræftelse, sendes transaktionerne til din IC-udbakke. Du skal åbne udbakken og behandle transaktionerne, før de kan sendes til dine partnere.
Sådan håndteres udgående IC-transaktioner
I feltet Søg skal du indtaste IC-udbakketransak. og derefter vælge det relaterede link.
Vælg transaktionen i vinduet IC-udbakketransaktioner. På fanen Naviger skal du i gruppen Udbakketransaktioner vælge Detaljer for at få vist detaljer om en transaktion.
I vinduet IC-udbakketransaktioner skal du angive en indstilling i feltet Linjehandling for hver transaktion.
Du kan enten udfylde feltet en linje ad gangen, eller du kan markere flere linjer. På fanen Handlinger skal du i gruppen Funktioner vælge Angiv linjehandling og derefter vælge den relevante indstilling.
På fanen Handlinger skal du i gruppen Funktioner vælge Fuldfør linjehandlinger og derefter vælge knappen Ja i det vindue, der vises.
Hvis der for nogen af linjerne i udbakken blev vist Send til IC-partner i feltet Linjehandling, er hver linje blevet sendt til den relevante partners indbakke.
Hvis der for nogen af linjerne bliver vist Returner til indbakke i feltet Linjehandling, er de blevet flyttet til indbakken. Du kan acceptere linjerne i indbakken. Derefter oprettes der dokumenter eller kladdelinjer i regnskabet.
Hvis der for nogen af linjerne bliver vist Annuller i feltet Linjehandling, skal du nu bogføre en rettelse af den oprindelige transaktion, som du bogførte i regnskabet.
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |