Af og til vil du måske gendanne en transaktion i indbakken eller udbakken. Hvis du f.eks. har accepteret en transaktion i indbakken, men efterfølgende har slettet dokumentet eller kladden i stedet for at bogføre den/det, kan du gendanne indbakkeposten og acceptere dokumentet eller kladden igen.
Følgende procedure beskriver, hvordan du gendanner transaktioner i indbakken, men proceduren er den samme for udbakken.
Sådan gendannes transaktioner i IC-indbakken
I feltet Søg skal du indtaste Håndterede IC-indbakketransaktioner og derefter vælge det relaterede link.
I vinduet Håndterede IC-indbakketransaktioner vælges linjen med den transaktion , som du vil gendanne i indbakken.
På fanen Handlinger i gruppen Funktion vælges Genopret indbakketransaktion. Vælg knappen Ja.
Linjen fjernes via Microsoft Dynamics NAV fra vinduet Håndterede IC-indbakketransaktioner, og den gendannes i indbakken.
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |