Du skal angive Outlook-brugeroplysninger og synkroniseringsindstillinger for hver bruger for de Microsoft Dynamics NAV-enheder, den enkelte bruger kan synkronisere. Angiv de synkroniseringsenheder, som brugeren kan arbejde med, synkroniseringsretningen og, om nødvendigt, ekstra betingelser, der skal gælde for de Microsoft Dynamics NAV-enheder, der kan synkroniseres. Du kan finde flere oplysninger i Outlook-synkroniseringsbrugere.
Du skal have administratorrettigheder for at kunne angive rettigheder og indstillinger.
Sådan angives brugeroplysninger til synkronisering
I feltet Søg skal du indtaste Brugerkonfiguration af Outlook-synkronisering og derefter vælge det relaterede link.
På fanen Startside i gruppen Ny skal du vælge Ny for at oprette en ny bruger.
I den første tomme linje skal du vælge Bruger-id og derefter vælge et brugernavn. Denne bruger burde allerede være registreret Microsoft Dynamics NAV-bruger.
Tildel brugeren én eller flere synkroniseringsenheder. Du kan finde flere oplysninger i Sådan tildeles brugere synkroniseringsenheder.
Vælg feltet Synkroniseringsretning for at vælge retningen for synkronisering:
- I begge retninger
-
Microsoft Dynamics NAV til Outlook
- Outlook til Microsoft Dynamics NAV
Du kan finde flere oplysninger i Synkroniseringsretning.
- I begge retninger
Bemærk |
---|
Den bruger, hvis navn er angivet i dette vindue, kan kun synkronisere de synkroniseringsenheder, som han eller hun har fået tildelt. Gentag disse trin, hvis du vil tildele den samme bruger mere end én synkroniseringsenhed. |
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |