Der er tre niveauer af Outlook-synkroniseringsbrugere. Superbrugere og avancerede Outlook-synkroniseringsbruger har administratorrettigheder, når de arbejder med Outlook-synkronisering.
Almindelige brugere kan konfigurere, få vist og filtrere data synkroniseringsrelaterede data. Disse brugere kan dog ikke gøre følgende:
-
Redigere eller fjerne synkroniseringsrelaterede objekter.
-
Ændre andres brugeroplysninger eller præferencer.
-
Angive synkroniseringsretning.
-
Ændre det fælles tilknytningsskema.
Avancerede brugere har tilladelse til at ændre brugeroplysninger og -indstillinger for alle andre brugere. Avancerede brugere kan også tilføje yderligere Microsoft Dynamics NAV- til, der skal synkroniseres, eller fjerne nogle af de felter, der tidligere var angivet til synkronisering.
Superbrugere har fuld kontrol over synkroniseringsprocessen. Superbrugere har systemadministratorrettigheder, hvilket gør dem i stand til at angive synkroniseringsretningen. Du kan finde flere oplysninger i Synkroniseringsproces. De kan også ændre Tilknytningsskema, der er fælles for alle synkroniseringsbrugere.