Hvis du vil planlægge servicetilfredsheden, kan du bruge Ordreoversigt, der viser en oversigt over alle udestående ordrer, tilbud eller fakturaer, afhængigt af hvilket dokumentfilter du har valgt. Ordreoversigt giver dig også mulighed for at finjustere visningen, f.eks. ved hjælp af et yderligere filter, der er baseret på ordrestatus. Der kan bruges flere kombinationer af filtre.
I nogle tilfælde kan det være relevant at sende en påmindelse til kunden om, at servicen er fuldført. Dette kan gøres på to måder, manuelt eller automatisk, hvis processen er knyttet til en opgavekø.
Tabellen herunder indeholder en serie opgaver, der er knyttet til de emner, hvor de beskrives. Disse opgaver vises i den rækkefølge, som de normalt udføres.
For at | Skal du se |
---|---|
Vide, hvordan du kan bruge Ordreoversigt. | |
Konfigurere ressource i en gruppe og allokere dem til en serviceordre afhængigt af tilgængelighed. | |
Sende e-mail til en kunde. | |
Spore, hvilken serviceplacering en service findes på. |