Når du skal i gang med at arbejde med dine kontaktpersoner og marketinginteresser, skal du udføre nogle trin for at definere funktionen. Når du administrerer dine kontaktpersoner og har en strategi på plads, så du kan identificere, tiltrække og holde på kunderne, er det med til at optimere din virksomhed og øge kundetilfredsheden. Et godt system til styring af kontaktpersoner er desuden en hjælp, når du skal oprette og vedligeholde relationer med kunderne. Kommunikation er nøglen til disse relationer. Hvis firmaer skal have succes, er det vigtigt, at de kan tilpasse kommunikationen efter mulige og eksisterende kunder, leverandører og forretningspartnere efter disses behov.
Oprettelse af en strategi og definition af, hvordan din virksomhed anvender kontaktoplysninger er et primært trin. Disse oplysninger skal vises for mange forskellige grupper i virksomheden, så et godt system hjælper alle med at blive mere produktive.
Følgende tabel indeholder en opgavesekvens med links til de emner, der rummer beskrivelserne af opgaverne. Disse opgaver er angivet i den rækkefølge, de almindeligvis udføres i.
Hvis du vil | Skal du se under |
---|---|
Konfigurere generelle indstillinger (f.eks. om hvor du kan gemme de dokumenter, som du sender og modtager), angive standardsprogkoder, distriktskoder, lande/regionskoder, oprette nummerserier og andre grundlæggende indstillinger. | |
Definere kontaktoplysninger. |