Salgs- & Marketingafdelingen sætter dig i stand til at registrere alle de interaktioner, du har med dine kontakter. De registrerede interaktioner gemmes i tabellen Interaktionslogposter. Tabellen indeholder både de interaktioner, du opretter manuelt, og dem som registreres automatisk af programmet.
Automatisk registrerede interaktioner
Programmet registrerer automatisk salgs-, købs- og servicedokumenter, følgebreve, e-mails og telefonopkald som interaktioner, hvis du har valgt interaktionsskabeloner til disse dokumenter og handlinger i vinduet Opsætning af marketing.
Du kan få programmet til at registrere en interaktion, når du:
-
Udskriver tilbud eller rekvisitioner og ordrer eller fakturaer (salg/køb).
-
Udskriver rammeordrer eller kreditnotaer (salg/køb).
-
Udskriver salgsrykkere, salgskontoudtog eller salgsleveringsnoter.
-
Udskriver købsleverancer.
-
Udskriver salgsreturvareordrer og returvaremodtagelser.
-
Udskriver salgsrentenotaer.
-
Udskriver købsreturvareleverancer og returvareordrebekræftelser.
-
Udskriver servicekontrakter, kontrakttilbud og tilbud.
-
Udskriver følgebreve.
-
Opretter salgsserviceordrer.
-
Bogfører salgsserviceordrer.
-
Sender e-mail-beskeder til kontakter ved at klikke på ikonet til højre for feltet E-mail på kontaktkortet.
-
Ringer til kontaktpersoner, hvis din telefon har TAPI-funktionalitet, og du har de relevante systemer installeret.