Af og til vil du måske gendanne en transaktion i indbakken eller udbakken. Hvis du f.eks. har accepteret en transaktion i indbakken, men efterfølgende har slettet dokumentet eller kladden i stedet for at bogføre den/det, kan du gendanne indbakkeposten og acceptere dokumentet eller kladden igen.

Følgende procedure beskriver, hvordan du gendanner transaktioner i indbakken, men proceduren er den samme for udbakken.

Sådan gendannes transaktioner i IC-indbakken

  1. I feltet Søg skal du indtaste Håndterede IC-indbakketransaktioner og derefter vælge det relaterede link.

  2. I vinduet Håndterede IC-indbakketransaktioner vælges linjen med den transaktion , som du vil gendanne i indbakken.

  3. På fanen Handlinger i gruppen Funktion vælges Genopret indbakketransaktion. Vælg knappen Ja.

Linjen fjernes via Microsoft Dynamics NAV fra vinduet Håndterede IC-indbakketransaktioner, og den gendannes i indbakken.

Tip