Når du skal vælge opsætning til de brugere, der skal inddrages i godkendelsesprocessen, og opbygge godkendelseshierarkiet, skal du bruge vinduet Brugeropsætning af godkendelser. I dette vindue kan du også angive beløbsgrænser for dokumenter og uddelegere godkendelsesprocessen til en kollega, hvis du ikke selv er til stede.
Sådan konfigureres en bruger i dokumentgodkendelsessystemet
I feltet Søg skal du indtaste Godkendelsesopsætning og derefter vælge det relaterede link.
Under fanen Startside i gruppen Proces vælges Brugeropsætning for at åbne vinduet Brugeropsætning af godkendelser.
I feltet Bruger-ID skal du vælge bruger-id'er for den bruger, der er involveret i godkendelsesprocessen. Gentag dette trin for hver bruger.
For hver bruger skal du indtaste godkenderens id i feltet Godkender-id.
Bemærk |
---|
Du kan udfylde feltet Sælger/indkøberkode, hvis den sælger eller indkøber, der er ansvarlig for kunden eller leverandøren er den person, der skal godkende dokumentet, før det sendes. |
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |