Inden du synkroniserer, skal du vælge indstillinger til synkroniseringsprocessen. Det er specielt vigtigt, at du angiver, hvordan synkroniseringskonflikter skal løses.
Synkroniseringskonflikter kan løses på fire måder:
-
Overskriv Outlook-elementer med Microsoft Dynamics NAV-recorder.
-
Overskriv Microsoft Dynamics NAV-recorder med Outlook-elementer.
-
Overskriv ældre recorder med nyere.
-
Løs konflikter manuelt (standardindstilling).
Hvis du ikke vælger en anden indstilling end standardindstillingen, registreres alle konflikter i logfiler, når synkroniseringen er udført, og derefter er du nødt til at løse problemerne manuelt.
Sådan angives indstillinger til løsning af synkroniseringskonflikter
Vælg Indstillinger på fanen Add-ins på værktøjslinjen Microsoft Dynamics NAV-synkronisering for at åbne vinduet Indstillinger.
På fanen Generelt under Løsning af synkroniseringskonflikter skal du vælge en af de tilgængelige indstillinger i nedenstående tabel.
Indstilling Beskrivelse Overskriv Outlook-emner med Microsoft Dynamics NAV-recorder
Hvis du ønsker, at Outlook-elementer skal overskrives af Microsoft Dynamics NAV-recorder.
Overskriv Microsoft Dynamics NAV-recorder med Outlook-emner
Hvis du ønsker, at Microsoft Dynamics NAV-recorder skal fornys af Outlook-elementer.
Ældre recorder kan overskrives med nyere
Hvis du ønsker, at alle de gamle enheder skal erstattes af nye recorder.
Løs konflikter manuelt
Hvis du ikke vil have, at konflikter løses automatisk - Alle konflikter registreres i en logfil, så de kan løses manuelt.
Når du har valgt en indstilling, skal du vælge knappen OK.
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |