Du kan bruge vinduet Opsætning af serviceordrestatus til at definere prioritetsniveauet for indstillingerne for serviceordrestatus. Der er fire prioriteter: Meget høj, Høj, Lav og Meget lav.
Når du ændrer reparationsstatus for en serviceartikel i en serviceordre, opdateres serviceordrens status automatisk. Reparationsstatussen for hver enkelt serviceartikel er knyttet til serviceordrestatussen. Hvis serviceartiklerne er knyttet til to eller flere indstillinger for serviceordrestatus, vælges statussen med den højeste prioritet automatisk.
Sådan defineres statusprioriteter
Indtast Serviceordrestatus i feltet Søg, og vælg derefter det relaterede link.
Marker den serviceordrestatus, du vil definere en prioritet for.
Marker den prioritet, som serviceordrestatussen skal have, i feltet Prioritet .
Gentag disse trin, indtil du har defineret prioriteten for hver af de fire statusindstillinger: Igangsat, I arbejde, Udført og Afvent.
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |