Administratoren har adgang til alle opsætningsfunktionerne til dokumentgodkendelser. Administratoren opretter hierarkiet af godkendere og definerer, hvilke salgs- og købsdokumenter der skal behandles i dokumentgodkendelsessystemet.
Sådan vælges indstillinger for dokumentgodkendelsessystemet
I feltet Søg skal du indtaste Godkendelsesopsætning og derefter vælge det relaterede link.
I feltet Formular for forfaldsdato i oversigtspanelet Generelt skal du angive formularen for forfaldsdatoen. Du kan finde flere oplysninger i Sådan angives datoer og klokkeslæt.
Vælg administratorens bruger-id i feltet Godkendelsesadministrator.
Hvis den person, der godkender et dokument, skal tilføje en kommentar, hvis han eller hun afviser et dokument, skal du markere afkrydsningsfeltet Anmod om afvisningsbemærkning.
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |