Du kan bruge filtre til at specificere, hvilke enheder fra Microsoft Dynamics NAV-tabellen der skal indgå i synkroniseringen.
Sådan defineres et tabelfilter
I feltet Søg skal du indtaste Outlook-synkroniseringsenheder og derefter vælge det relaterede link.
Vælg den ønskede enhed, og gå til fanen Startside hvor du i gruppen Administrer skal vælge Rediger.
På oversigtspanelet Linjer skal du angive en supplerende tabel, hvor du vil brug et filter.
Vælg knappen AssistEdit i feltet Tabelrelation for at åbne vinduet Outlook-synkroniseringsfiltre.
I vinduet Outlook-synkroniseringsfiltre skal du vælge feltet Feltnavn og vælge det felt, du vil bruge i et filter.
I vinduet Tabelliste til Outlook-synkronisering skal du vælge et felt og derefter vælge knappen OK.
I feltet Type skal du vælge CONST eller FILTER.
I feltet Værdi skal du angive, hvilken værdi i feltet Feltnavn, der skal anvendes. Denne værdi vil blive brugt i det felt, du valgte i feltet Type. Hvis der er valgt CONST, kan du angive tekstkonstanter til et standardfilter i Microsoft Dynamics NAV. Hvis der er valgt FILTER, kan du angive et filterudtryk ved brug af filtreringsudtryk som <, >, OR eller AND. Udtrykket i dette felt oprettes i henhold til filtersyntaksen i Microsoft Dynamics NAV.
Bemærk Hvis du åbner vinduet Outlook-synkroniseringsfilter fra feltet Betingelse i vinduet Outlook-synkroniseringsenhed, kan du ikke bruge indstillingen FIELD som filtertype.
Det endelige betingelsesudtryk vises i feltet Filtreringsudtryk for det pågældende vindue og i feltet Betingelse i vinduet Outlook-synkroniseringsenhed.
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |