Du kan oprette opgaver for teams i vinduet Opgaveliste.
Sådan oprettes en teamtelefonopkaldsopgave eller en tom opgave
I feltet Søg skal du angive Teams og derefter vælge det relaterede link.
Vælg det team, du vil oprette en opgave for.
På fanen Naviger skal du i gruppen Teams vælge Opgaver. Vinduet Opgaveliste åbnes.
Under fanen Handlinger i gruppen Proces skal du vælge Opret opgaver. Guiden Opret opgave starter.
Vælg indstillingen Tom eller Telefonopkald.
Udfyld felterne Beskrivelse, Dato og Tidspunkt, og vælg derefter knappen Næste.
Hvis du vil markere en kontaktperson for denne opgave, skal du vælge knappen AssistEdit og vælge en kontakt fra Kontaktliste.
Vælg knappen Næste for at tilføje yderligere oplysninger, eller vælg knappen Udfør.
Sådan oprettes en teammødeopgave
I feltet Søg skal du angive Teams og derefter vælge det relaterede link.
Vælg det team, du vil oprette en opgave for.
På fanen Naviger skal du i gruppen Teams vælge Opgaver. Vinduet Opgaveliste åbnes.
Under fanen Handlinger i gruppen Proces skal du vælge Opret opgaver. Guiden Opret opgave starter.
Vælg indstillingen Møde.
Udfyld felterne Beskrivelse, Dato og Tidspunkt, og vælg knappen Næste.
I feltet Deltagelsestype skal du vælge Opgavearrangør og udfylde linjen for arrangøren. Tilføj andre deltagere.
Vælg knappen Næste for at tilføje yderligere oplysninger, eller vælg knappen Udfør.
Bemærk |
---|
Oplysningerne fra opgavearrangørens sælgerkort bruges til synkronisering med Outlook. |
Tip |
---|
Se Arbejde med data for at få flere oplysninger om, hvordan du arbejder med feltet og kolonner. Se Søg for at få yderligere oplysninger om søgning efter bestemte sider. |