Du kan synkronisere Microsoft Outlook-enheder som f.eks. aftaler og kontakter med sammenlignelige enheder i Microsoft Dynamics NAV for at holde begge programmer opdateret. Dette giver personale som f.eks. sælgere, der ikke har uafbrudt adgang til virksomhedens Microsoft Dynamics NAV-database, mulighed for at dele oplysninger om kontakter, opgaver og møder, selv om de ikke befinder sig i virksomheden. Ved hjælp af denne funktion kan du nemt opdatere enten Microsoft Dynamics NAV-elementer med Outlook-enheder eller Outlook-enheder med Microsoft Dynamics NAV-elementer. Synkroniseringen kan konfigureres til at ske automatisk, eller du kan udføre synkroniseringen manuelt fra Outlook.
Når du vil begynde synkroniseringen, skal du beslutte, hvilke Microsoft Dynamics NAV-elementer, du vil synkronisere. Derefter skal du angive synkroniseringsindstillingerne i Outlook. Disse indstillinger bestemmer, hvor de synkroniserede enheder vil blive gemt, hvordan konflikter ved synkroniseringen skal løses, og hvornår den automatiske synkronisering skal startes.
I følgende tabel beskrives en serie af opgaver med hyperlinks til de emner, hvor det beskrives. Disse opgaver vises i den rækkefølge, som de generelt udføres.
Hvis du vil | Se |
---|---|
Angiv, hvilke Microsoft Dynamics NAV-elementer der skal synkroniseres, og hvilke Outlook-elementer de vil blive synkroniseret med. | |
Definere synkroniseringen mellem Microsoft Dynamics NAV-elementer og Outlook-samlinger. | |
Definere, hvilke Microsoft Dynamics NAV-tabelfelter der vil blive knyttet til Outlook-egenskaber. | |
Angive, hvilke Microsoft Dynamics NAV-brugere der vil udføre Outlook-synkronisering, og hvilke enheder der vil blive synkroniseret for disse brugere. | |
Angive mapper, der stemmer overens med hver enkelt synkroniseringsenhed, der er knyttet til dig i Microsoft Dynamics NAV til synkronisering og lagring af elementer. |