Hvis du vil bruge funktionen Personale, skal du konfigurere medarbejdere ved at oprette et ny medarbejderkort. Fra medarbejderkortet kan du angive grundliggende oplysninger om medarbejderen eller opdatere en eksisterende medarbejders oplysninger. Når du konfigurerer medarbejdere og relaterede oplysninger, sikrer du, at de relevante data altid er tilgængelige.

Du kan til enhver tid redigere en medarbejders oplysninger. Det er lettere at udføre personaleopgaver, hvis medarbejderoplysningerne er opdateret. Hvis f.eks. en medarbejderadresse ændres, kan du registrere disse oplysninger op medarbejderens kort.

I følgende tabel beskrives et opgaveforløb med links til emner med beskrivelser af dem. Disse opgaver vises i den rækkefølge, som de normalt udføres.

For atSkal du se

Oprette en ny medarbejder.

Sådan oprettes medarbejdere

Angive en alternativ adresse for en medarbejder.

Sådan oprettes alternative adresser for medarbejdere

Angive bemærkninger om en medarbejder.

Sådan angives bemærkninger om medarbejdere

Indsætte et billede af medarbejderen.

Sådan indsættes billeder af medarbejdere

Se også