En kampagne kan være en hvilken som helst aktivitet, der involverer en række kontaktpersoner.
Før du kan oprette en kampagne, skal du definere statuskoder for kampagnen. Via. disse koder kan du styre dine kampagner ved at tildele kampagnen en status. Efterhånden som du arbejder dig gennem faserne i en kampagne, kan du se, hvilket trin en kampagne er på, og hvilket trin der følger efter.
Du kan oprette et kampagnekort til hver kampagne, som du vil holde styr på. Du kan også få vist disse kampagnekort, så du kan se generelle oplysninger om dine kampagner.
Følgende tabel indeholder en opgavesekvens med links til de emner, der rummer beskrivelserne af opgaverne. Disse opgaver vises i den rækkefølge, som de normalt udføres.
For at | Skal du se |
---|---|
Definere en kampagne og målrette bestemte kundeemner. | |
Angive standardstatuskoder til kampagner. | |
Fortryde oplysningerne om kampagneaktiviteter, der ikke er blevet udført. | |
Fjerne de poster i kampagneoplysningerne, der er blevet annulleret. Du kan slette disse poster i afdelingen Administration. Se sektionen Sletning af data i It-administration. |